Clienţii ING Bank din România s-au trezit că au rămas fără carduri, duminică, în timp ce încercau să își verifice datele bancare la terminalele în care se efectuează operațiuni fără numerar. Banca a transmis că este o defecțiune la nivelul întregii țări. 

Clienții ING Bank nu au fost anunțați prin sistemul de alertare care funcţionează la alte operaţiuni: plata unor sume, promoţii sau avertizare de plată a ratelor lunare. Defecţiunea este, însă, anunţată pe site-ul ING Bank, la secţiunea „Starea serviciilor.

„In acest moment intampinam probleme la tranzactiile cu cardul la AST-uri. Celelalte servicii ING functioneaza normal, scrie ING. „Este o problemă tehnică pe care o avem în toată ţara, de la ora 16. Nu, nu am putut anunţa clienţii, ne pare rău, a declarat unul dintre operatorii ING Line potrivit Adevărul

Clienţii au fost nevoiţi să accepte blocarea totală a cardului, de către operatori, cu promisiunea că luni dimineaţa li se va elibera alt card, la prezentarea la oficiile bancare de care aparţin.